czwartek, 15 maja 2014

Dobry uczynek- Drabble 1

- Draco, mam dla ciebie specjalnie zadanie... - zaczął Voldemort
- Tak, panie?
- Zabij tą szlamę Granger. Jest dla nas zagrożeniem i trzeba ją zlikwidować.
  . Pewnego wieczoru włamał się do dormitorium, której mieszkała Granger wraz ze swoją przyjaciółką Ginny. Spojrzał na śpiącą Granger. I wtedy zrozumiał, że nie będzie potrafił jej w żaden sposób skrzywdzić. Delikatnie ją dotknął.
- Malfoy?! - zawołała wystraszona.
- Cii.... - wyszeptał blondyn. - Uciekaj Granger, gdzie pieprz rośnie. Powinienem cię zabić ale...Nie potrafię. Uciekaj.
  ***
 - Draco, pozbyłeś się jej? 
 - Taak. 
- Dobra robota. 
  Mimo wszystko Malfoy cieszył się z tego co dla niej zrobił. To był dobry uczynek.

♥♥♥
Moje pierwsze Drabble, nie wiem jak wyszło. Już wiem, że nigdy nie będę w tym dobra ponieważ taka krótka forma jest dla mnie dużym wyzwaniem. Ale wyzwania należy podejmować, prawda?. Oceniajcie :D

Mia

11 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba :D

    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :)
    Mogłabyś zrobić z tego dłuższą miniaturkę,
    Dramione True Love <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o tym ale nie miałam zbyt wiele czasu, i dlatego powstało pierwsze Drabble. Pierwsze i nie ostatnie ♥

      Usuń
  3. Super ♥ Drabułki są trudną formą, dlatego gratuluję, bo wyszło świetnie xD
    Mad.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne drabble, podoba mi się :))
    Naprawdę doskonale napisane :))
    Pozdrawiam
    Charlotte

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne.
    Szczerze, drabole to i wyzwanie dla mnie,ale aktualnie nie mam czasu żeby mu sprostać.
    Zapraszam na panstwoweasley.blogapot.com i proszę o opinie.
    Weny.
    Pozdrawiam,Lili.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie, zawsze warto podejmować wyzwania!
    Mi się podoba :)


    ------
    clover.
    http://hgranger-dmalfoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, że to drabble, ale jakoś. Nie wiem czy to ogólnie nie lubię tej formy, czy tylko tego... Muszę się zastanowić. Pomysł spoko, ale kurcze... Myślę, że ta opowieść byłaby lepsza jako miniaturka. Nie było źle, nie było też jakoś zaje... dobrze :P Lubię Twoją twórczość, ale to nie jest najlepsze Twoje dzieło.
    Pozdrawiam cieplutko,
    http://precious-fondness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za drabble, ale muszę przyznać, że dobrze sobie z tym radzisz...:D. Ogólnie to fajny pomysł :). Zapraszam do siebie :
    http://co-serce-pokocha-dramione.blogspot.com/p/blog-page_16.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń