wtorek, 4 listopada 2014

Perfekcyjnie niedopasowani - zwiastun



Tak kochani, wracam z Dramione. Moje ostatnie opowiadanie. Ta historia będzie inna niż wszystkie. Będzie miała dziesięć części. Plus prolog i epilog. To nie będzie zbyt długie opowiadanie. Nie zamierzam zakładać nowego bloga. Myślę, że tutaj wszystko się zaczęło i tutaj się skończy. Chciałabym wstawić prolog na początku grudnia. No ale zobaczymy jak będzie. Nie wiem jak przyjmiecie mnie i moją historię. Mam nadzieję, że wam się spodoba. Do zobaczenia, i Dobranoc 

Mia

9 komentarzy:

  1. O Matko!
    Nowe opowiadanie!!!!!!! Jejku tak się ciesze że opublikujesz coś jeszcze., oprócz miniaturek. Czekam na pojawienie się prologu! i do zobaczenia!
    Trzymaj się ciepło i życze Ci dużo weny.
    Dark Liliane

    OdpowiedzUsuń
  2. O jej. Zwiastun the best!
    Co to za piosenka w tle??
    Czekam z niecierpliwością!
    Weny.
    Pozdrawiam,Lili.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście z chęcią przeczytam kolejne Twoje opowiadanie :)
    Czekam z niecierpliwością ^.^
    Tylko mam dwie uwagi co do zwiastunu (wykonania) :
    1. Według mnie zbyt długo przechodził tytuł opowiadania (całe w zaokrągleniu 30 sekund [całkiem na początku]). Ale to tylko moje zdanie :)
    2. Pojawił się dwa razy ten sam gif xD Draco w bardziej odcieniach takich żółtawych, co z filmu (o ile mnie pamięć nie myli, bo dawno filmów HP nie oglądałam, a w szczególności "Księcia Półkrwi" nawet jak to moja ulubiona część ;c ), gdy Malfoy był w Pokoju Życzeń przy tej szafce zniknięć :3
    Wybacz za to, ale miałam styczności z robieniem wielu zwiastunów, które nie są profesjonalne, ale jednak przykuło to moją uwagę :)
    Jednak czekam na historię! :D
    Pozdrawiam i weny!
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogą być błędy za które przepraszam ale mój program szwankuję, nie mam innego, i po prostu nie mam jak tego dopracować ;) dzięki za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjmę nowe opowiadanie z największą przyjemnością!
    A zwiastun super. :)

    Ściskam,
    Silje.

    OdpowiedzUsuń