środa, 26 czerwca 2013

Liebster Award

Zostałam nominowana przez Dia ment i teraz zobaczyłam także że od Expecto Patronum, którym bardzo dziękuję :) Oraz od Bloom, dziękuję :D Oraz od Lexie Song, dziękuję :D

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował." 



Pytania od Dia ment: 
1. Dlaczego zaczęłaś pisać? Co Cię do tego skłoniło?
2. Jak widzisz siebie za 10 lat?
3. Czy poza pisaniem, posiadasz jeszcze inne zainteresowania? Jakie?
4. Ulubiony rodzaj muzyki? Mogą być zespoły, wykonawcy, ewentualnie po prostu tytuły :)
5. Gdybyś miała opisać się jednym słowem, jakiego byś użyła?
6. Gdyby istniała Animagia, jakim zwierzęciem byś była? Dlaczego?
7. Twoja ulubiona postać z filmu/ bajki/ kreskówki/ książki.
8. Co cenisz u ludzi a co Cię w nich denerwuje?
9. Gdybyś mogła za pomocą teleportacji znaleźć się w jakimkolwiek miejscu na ziemi, gdzie byś się wybrała?
10. Mając do wyboru dzień bez internetu, dostępu do telefonu, komputera i innych dobrodziejstw technologii bądź dzień bez przyjaciół, co byś wybrała?
11. Gdybyś mogła coś w sobie zmienić, co by to było? 


Moje odpowiedzi:
1. Ostatnia część Harry'ego Pottera, a przynajmniej różne plotki krążące wokół niej. Nie chciałam aby Harry umarł dlatego napisałam własną część. I tak się zaczęło.
2. Mąż, rodzina i dzieci. 
3. Czytanie książek, jazda na rowerze, spędzanie czasu z przyjaciółmi, słuchanie muzyki.
4. Nie mam ulubionego rodzaju muzyki. Enej, Red Lips, Passenger, Bracia, Ania Rusowicz.
5. Słoneczko :D
6. Hieną, nie mam pojęcia dlaczego. Silna, drapieżna, ostra. 
7. Kaczor Donald/Odlotowe Agentki/Harry Potter/Draco Malfoy/Król Julian
8. Najbardziej cenię szczerość, a najbardziej denerwuje zawiść, zazdrość.
9. Hiszpania. 
10. Dzień bez dostępu do telefonu.
11. Miałabym większą cierpliwość. 

Pytania od Expecto Patronum:
1. Kim chciałbyś zostać w przyszłości?
2. Jakie zwierze zabrałbyś do Hogwartu (kota/sowę/ropuchę)
3. Kim chciałbyś zostać w magicznym świecie po ukończeniu Hogwartu (np. aurorem)?
4. Z kim zaprzyjaźniłbyś się będąc w Hogwarcie za czasów Harry'ego?
5. Kogo najbardziej lubisz ze Złotego Trio (Harry'ego, Rona czy Hermionę)?
6. Jaki nauczyciel w Hogwarcie stanowiłby dla ciebie autorytet?
7. Kogo najbardziej lubisz ze Srebrnego Trio (Ginny, Lunę czy Neville'a)?
8. Kogo najbardziej lubisz z Huncwotów (Jamesa, Syriusza, Remusa czy Petera)?
9. Czy uczęszczałbyś na wróżbiarstwo czy starożytne runy/numerologię?
10. Do jakiego domu w Hogwarcie chciałbyś trafić?
11. Jaka jest twoja ulubiona liczba?

1. Dziennikarką. 
2. Sowę. Najładniejsza była ta którą miał Harry.
3. Byłabym nauczycielką obrony przed czarną magia. 
4. Z Hermioną i... Draco. <3
5. Harry i Hermiona. Rona nie toleruję.
6. Severus Snape, mimo wszystko. 
7. Neville zdecydowanie.
8. Jamesa.
9. Wróżbiarstwo. 
10. Gryfindor. Może trafiłabym na Harry'ego. 
11. 19, mój numer z dziennika.


Pytania Bloom:
1. Co cię inspiruje, gdy piszesz?
2. Gdybyś mogłabyś żyć w jednej z książek, jaką byś wybrała?
3. Ulubiony czar?
4. Co chcesz robić w przyszłość?
5. Czego się najbardziej boisz?
6.Ulubiony film?
7. Do którego domu w Hogwarcie chciałabyś chodzić?
8. Którą porę roku lubisz najbardziej? Dlaczego?
9.  Czemu piszesz na blogu właśnie na ten temat?
10. Najzabawniejsza rzecz, jaką zrobiłaś w całym życiu?
11. Ulubiony kolor?
 Jeśli którekolwiek pytanie wyda ci się zbyt osobiste, napisz po prostu coś o sobie :)

Moje odpowiedzi:
1. Muzyka.
2. Zdecydowanie w Hogwarcie czyli Harry Potter, ewentualnie "Igrzyska śmierci"
3. Vingardium Leviosa. 
4. Napisać własną książkę kub ewentualnie prowadzić własną restaurację.
5. Samotności
6. Nie ma ulubionego filmu, obejrzę wszystko co ma jakikolwiek sens :D
7. Gryfindor.
8. Lato, bo wakacje
9. Chciałabym, żeby J.K Rowling napisała kolejną część Harry'ego. To jest niemożliwe dlatego tworzę własną część ;D Z Draco i Hermioną w roli głównej.
10. Jak byłam mama owinęłam się papierem toaletowym i nasmarowałam się kremem Nivea. Wyglądałam jak mumia.
11. Fioletowy. 

Pytania od Lexie Song:
1. Co jest twoją największą pasją?
2. Jakie miasto chciałabyś odwiedzić?
3. Jeśli miałabyś okazję spędzić jeden dzień z osobą, która już nie żyje, kto by to był?
4. Jakie dwa słowa najlepiej opisują twój charakter?
5. Jaki jest twój wymarzony samochód?
6. Gdybyś miała możliwość przeniesienia się w czasie, wybrałabyś przeszłość czy przyszłość?
7. Jaki jest twój ulubiony zespół muzyczny?
8. Masz swój ulubiony obraz? Jeśli tak, to jaki?
9. Co byś chciała robić za 10 lat?
10. Kawa czy herbata?
11. Dlaczego zdecydowałaś się pisać bloga?

1. Pisanie swoich własnych twórczych opowiadań. 
2. Madryt, Paryż
3. Mój dziadek. 
4. Uśmiechnięta i szczera.
5. Mercedes, choć ja z kółkiem to nienajlepszy pomysł. 
6. Przeszłość.
7. Enej, Ira, Bracia, Red Lips, Linkin Park, One Republic, The Script
8. Nie mam, chyba, że liczy się zdjęcie to z chłopakiem. 
9. Mieć męża, dzieci, pracę, i pieska. 
10. Herbata
11. To był impuls. Najpierw założyłam, a później pomyślałam.



Blogi które nominuje:

O jedną więcej nominację, nie mogłam się powstrzymać. :)

Moje pytania:
1. Co cię skłoniło do napisania tej historii?
2. Kto jest dla ciebie autorytetem?
3. Ulubiony kolor?
4. Jakiej postaci z HP nie lubisz?
5. Co byś zabrała na bezludną wyspę? Podaj trzy rzeczy. 
6. Ulubiony aktor/aktorka? 
7. Co lubisz robić w wolnych chwilach?
8. Ulubione danie?
9. Co planujesz w przyszłości? 
10. Co w sobie lubisz najbardziej a co najmniej? 
11. Twoje największe marzenie? 


6 komentarzy:

  1. W końcu odkryłam jakiego bloga prowadzisz, bo zastanawiałam się nad tym od Twojego pierwszego komentarza. Na szczęście udało mi się znów na niego trafić i odkryć, że jest to Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mia mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko, że użyję na swoim blogu ewentualnie tej piosenki? Bo mnie zauroczyła <3

    Love,
    Expecto

    OdpowiedzUsuń
  3. Będąc w temacie Liebster Award to nominuję Cię do niej :)
    Więcej informacji u mnie na blogu:
    http://samitworzymynaszswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację :) Już odpowiedziałam !
    [moda-na-hogwart]
    Mad.

    OdpowiedzUsuń