poniedziałek, 15 lipca 2013

The Versatile Blogger Award


Zostałam nominowana przez Expecto Patronum oraz przez  Ichhassedich i przez Pearl. Bardzo dziękuję za nominację ;)
 Pytania od ichhassedich:
1. Chciałabyś kiedyś zagrać w jakimś filmie o magii, albo czarach?
2. Gdybyś miała taką możliwość to zostałabyś pisarką?
3. Wierzysz w to, że wszystko dzieje się z jakiejś przyczyny?
4. Chciałabyś mieć skrzydła?
5. Dlaczego ludzie przestają wierzyć w Boga?
6. Masz jakieś chore ambicje?
7. Masz jakąś traumę po obejrzeniu filmu np. romans albo horror?

Moje odpowiedzi: 
1. Tak, czemu nie, to byłoby coś zupełnie innego, 
2. Tak, zdecydowanie, ale jak na razie mogę
 tylko pomarzyć ;)
3. Tak, choć sama nie wiem czemu. 
4. Choć na jeden dzień chciałabym latać. To musi być fantastyczne przeżycie. 
5. Bo w ich życiu zdarzają się złe rzeczy i powoli przestają wierzyć w Boga, widzą tylko to co złe.
6. Nie. 
7. Czasami, jeśli film jest dobry to go przeżywam, ;D ale trauma to tak nie...

Pytania Expecto Patronum: 
1. Jaki jest twój ulubiony kolor?
2. Czy uważasz, że Luna powinna być z Nevillem na końcu książki?
3. Kto pasuje do Harry'ego poza Ginny?
4. W jakim chłopaku/dziewczynie z Hogwartu zakochałabyś/zakochałbyś się? [czasy Harry'ego]
5. Kogo wolisz: Lunę, Hermionę czy Ginny?
6. Kogo wolisz: Neville'a, Harry'ego czy Rona?
7. Tonks czy Bellatrix?

Moje odpowiedzi:
1. Fioletowy. 
2. Tak, pasowali do siebie <3
3. Luna, albo Hermiona. 
4. Zdecydowanie Draco. 
5. Hermiona.
6. Harry'ego. 
7. Tonks. 

Pytania Pearl:
1. Najpierw przeczytałaś książkę HP czy obejrzałaś film? (Kamień Filozoficzny)
2. Znienawidzony nauczyciel?
3. Twoim zdaniem Ron powinien być z Hermioną?
4. Najgorsza część HP?
5. Najważniejszy moment, który nie został pokazany w filmie a był w książce?
6. Gdybyś mogła spędzić jeden dzień z POSTACIĄ z HP, kto to by był i dlaczego?
7. Co myślisz o Cho i Harrym?

Moje odpowiedzi: 
1. Najpierw obejrzałam film. 
2. Od matematyki. W Hogwarcie najbardziej nie lubiłam Quirrela.
3. Nie, Dramione forever <3
4. Nie ma takiej ;)
5. Gdy Ginny i Harry do siebie się zbliżali, ich pocałunek w książce był gdzie indziej w filmie ;D
6. Z Hermioną. Bardzo interesująca postać. 
7. Zupełnie do siebie nie pasowali, już Ginny lepsza. 


Fakty o mnie: 
1. Jestem bardzo szczerą osobą. Można być powiedzieć, że czasami nawet wredną. 
2. Harry Potter natknął mnie do napisania pierwszego mojego opowiadania i tak się zaczęło. 
3. Mam 19 lat, a wyglądam na piętnaście. 
4. Wolę herbatę o kawy. Po kawie dostaję głupawki.
5. Uwielbiam słodycze, a i tak jestem chuda jak patyk. 
6. Nienawidzę alkoholu. 
7. Od małego miałam skłonności do zabawiania innych swoja osobą.  


Moje pytania:
1. Co sądzisz o końcu książki HP? Jak twoim zdaniem powinna się zakończyć?
2.  Twój ulubiony zespół? 
3. Ulubiona potrawa. 
4. Jakbyś miała na imię jakbyś była chłopakiem?
5. Ulubiony film?
6. Draco Malfoy, Harry Potter, Edward Cullen, Damon z Pamiętników wampirów czy Tom Hanks? Który jest z nich najlepszy?
7. Ulubiona książka, oprócz Harry'ego Pottera.


Blogi, które nominuję:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz